Gry

Poniżej przedstawiam listę projektów gier przy których pracowałem. Niestety nie wszystkie doczekały się realizacji. Jeśli masz ochotę na dokończenie jednej z nich czy współpracować przy innym projekcie to pisz śmiało na mój adres. Zapraszam wszystkich do współpracy!

Lista projektów


8bit Killer (Gloom Deluxe)

Wstęp

8bit Killer bazuje na silniku Gloom Deluxe. Projekt jest konwersją pecetowej gry 8bit Killer. Zostały przeniesione 3 pierwsze poziomy oraz powstało wiele nowych. Dostępna jest również rozrywka dla dwóch graczy oraz tryb Combat. Archiwum dostępne jest w dwóch wersjach: ADF oraz LHA.

Programowanie: Czesław Mnich
Grafika: Czesław Mnich
Rok: (2014)

Dane


Amibox

Wstęp

AmiBOX jest grą logiczną gdzie musimy połączyć ze sobą wszystkie elementy w jedną spójną sieć. Na każdej planszy znajduje się jeden element będący nadajnikiem oraz kilka odbiorników, które należy połączyć z nim. Każdy element może być obracany w dwóch kierunkach, lewo i prawo. Aby ukończyć poziom należy połączyć wszystkie odbiorniki z nadajnikiem używając do tego wszystkich elementów znajdujących się na planszy. Każda plansza ma ograniczenie czasowe po upływie którym następuje koniec gry.

Wymagania


Programowanie: Robert Krajcarz
Grafika: Czesław Mnich
Rok: (2017)

Dane


Apollo17

Wstęp

Akcja gry toczy się na księżycu gdzie później zostaje przeniesiona na Ziemię. W grze sterujemy astronautą, który ma za zadanie zbadać powierzchnię księżyca zbierając po drodze różnego rodzaju kryształy. Po powrocie na Ziemię planeta zostaje zaatakowana przez obcych. Teraz zadaniem gracza jest sterowanie pojazdem latającym (UFO) w celu przechwycenia rozmieszczonych po planszy kosmitów i dowiezienie ich do bazy. Dołączona wersja demo gry we flashu jest w bardzo wczesnym stadium i może posłużyć jedynie jako wizualizacja.

Programowanie: .....
Grafika: Czesław Mnich
Rok: (2013)

Dane


ArTKanoid

Wstęp

ArTKanoid jest klonem znanego Arkanoida i uruchamia się w oknie Workbencha.
Grę można pobrać z aminetu zaś moje skórki możesz zobaczyć poniżej.

Programowanie: Thilo Köhler
Grafika: Czesław Mnich
Rok: (2018)

Dane


BlackRiver

Wstęp

W grze musimy dolecieć samolotem do bazy znajdującej się na końcu planszy. Wersja demo składa się z 5 poziomów. BlackRiver został stworzony za pomocą aplikacji Stencyl z tego względu, że program Backbone nie oferuje poprawnej detekcji kolizji.

Programowanie: Czesław Mnich
Grafika: Czesław Mnich
Rok: (2012)

Dane


Bomber

Wstęp

Naszym celem jest zniszczenie miasta poprzez zrzucanie bomb na okoliczne budynki.

Programowanie: Wojciech Jancz
Grafika: Czesław Mnich
Rok: (2013)

Dane


CrazyCrane

Wstęp

Do zadań gracza należy odgadnięcie cytatu lub przysłowia poprzez zaznaczenie odpowiednich liter.

Programowanie: Grzegorz Kraszewski
Grafika: Czesław Mnich, Grzegorz Kraszewski
Rok: (2013)

Dane


CrazyCrane 16

Wstęp

Do zadań gracza należy odgadnięcie cytatu lub przysłowia poprzez zaznaczenie odpowiednich liter. Na wszystko mamy określony czas po upływie którego wisząca na haku konstrukcja spada na pracujących poniżej pracowników kończąc zarazem grę. Grafika początkowo powstała w rozdzielczości 640x480 i 16 kolorach. Później z tego projektu powstała gra CrazyCrane działająca pod Workbenchem.

Programowanie: .....
Grafika: Czesław Mnich
Rok: (2013)

Dane


Choctris

Wstęp

Twórz poziome linie używając spadających bloków. Kiedy tworzysz linię, jest ona usuwana z ekranu.
Gra kończy się, gdy nagromadzone bloki osiągną górną część ekranu.

Wymagania


Programowanie: Robert Krajcarz
Grafika: Czesław Mnich
Muzyka: Andrzej Drozd
Rok: (2018)

Dane


Death Mask 3D (Gloom Deluxe)

Wstęp

Gra składa się z 10 poziomów, które nie należą do łatwych. Ponadto dostępna jest rozrywka dla dwóch graczy również w trybie combat. Archiwum dostępne jest w dwóch wersjach: ADF oraz LHA.

Programowanie: Czesław Mnich
Grafika: Czesław Mnich
Rok: (2014)

Dane


Enigma

Wstęp

Enigma przypomina wyglądem grę Sudoku ale zasady gry ma całkiem inne. Mógłbym tutaj dodać, że jest protoplastą gry CrazyCrane. Każdy sześcian składa się z 9 pól w których zapisane są cyfry oznaczające tak naprawdę litery. Zadaniem gracza jest poprawne ich odgadnięcie. Na początku gracz odczytuje cyfry zapisane w pierwszym polu w 9 sześcianach zaczynając on najniższej do najwyższej przesuwając się w prawo. Zasady gry bardzo dobrze wyjaśnia zamieszczona poniżej animacja.

Programowanie: Phibrizzo
Grafika: Czesław Mnich
Rok: (2011)

Dane


Easter Egg

Wstęp

Easter Egg jest ciekawą grą zręcznościową posiadającą 31 poziomów.
Oprawę muzyczną przygotował Andrzej Drozd, zaś grafikę Czesław Mnich.
Gra została wykonana przeze mnie za pomocą narzędzia Backbone.

Gracz wciela się w rolę kurczaka, który podróżuje przez niebezpieczne poziomy pełne wrogów.
Celem każdego poziomu jest zebranie wszystkich białych jaj, które dają również dodatkowe punkty.
Dodatkowe życie można osiągnąć poprzez zebranie dużego złotego jajka.

Istnieją 3 rodzaje etapów w grze: "trawa", "lód" i "lawa".
Skacząc po niebieskich platformach "lód" tracimy jednorazowo parę punktów energii,
zaś stojąc na czerwonych "lawa" tracimy życie tak długo do póki nie opuścimy wrogiej platformy.

Dla początkujących graczy dostępny jest tryb "Cheat mode".
Oferuje on dodatkową energię/życie czy przeskok do następnej planszy.

Wymagania


Programowanie: Czesław Mnich
Grafika: Czesław Mnich
Muzyka: Andrzej Drozd
Rok: (2016)

Dane


Gloom Deluxe

Wstęp

Poniższe archiwum zawiera nowe mapy i przykłady stworzone za pomocą edytora Maped.
Do ich działania potrzebna jest gra Gloom Deluxe.

Grywalne mapy z wrogami:


Programowanie: Czesław Mnich
Grafika: Czesław Mnich
Rok: (2014)

Dane


GrandPrix

Wstęp

Wyścigi motorów na torze żużlowym. Wersja demo we flashu posłuży jedynie jako wizualizacja.

Programowanie: Czesław Mnich
Grafika: Czesław Mnich
Rok: (2012)

Dane


Insidia

Wstęp

Insidia to opowieść o podróżniku, który ląduje awaryjnie na ciemnej i dziwnej planecie aby naprawić swój statek. Głównym celem gracza jest odnalezienie 9 skrzynek z narzędziami oraz naprawienie statku.

Wymagania


Autor: Game Pirate
Konwersja: Czesław Mnich
Rok: (2018)

Dane


Lightbot

Wstęp

LightBot jest ciekawą grą logiczną w której sterujemy małym robotem. Zadaniem gracza jest doprowadzenie mechanicznego ludzika do wyznaczonego miejsca na planszy, a następnie zapalenie lampek.

Programowanie: .....
Grafika: Czesław Mnich
Rok: (2017)

Dane


MagicBall

Wstęp

Naszym zadaniem jest dojście piłką do wyjścia skacząc po drodze po różnych platformach.
Gra powstała za pomocą emulatora WinUAE i tam najlepiej działa.

Programowanie: Czesław Mnich
Grafika: Czesław Mnich
Rok: (2013)

Dane


Nutmeg

Wstęp

Nutmeg to zabawna gra platformowa w której musisz kontrolować małe kaczątko podczas wyprawy przez wrogie terytorium ratując po drodze swoich przyjaciół. Przeskakuj przez przeszkody i szczeliny próbując zebrać jak najwięcej złotych gwiazd. Dobrej zabawy!

Wymagania


Autor: Photon Storm
Konwersja: Czesław Mnich
Rok: (2018)

Dane


Pointer

Wstęp

W grze sterujemy kursorem myszy, którym musimy dojść do wyjścia bez dotykania ścian czy wrogich jednostek.

Programowanie: Benedykt Dziubałtowski
Grafika: Czesław Mnich
Rok: (2016)

Dane


Soliton

Wstęp

Soliton jest grą karcianą napisaną przez Kai Nickela w 1999 roku.
Gra ma status giftware i można ją pobrać z Aminetu tutaj.
Stworzyłem wiele zestawów kart do tej gry. Wszystkie możesz zobaczyć tutaj.

Programowanie: Kai Nickel
Grafika: Czesław Mnich
Rok: (2016)

Dane


Szalter: On Holiday

Wstęp

Gra została stworzona za pomocą oprogramowania Backbone.
Więcej informacji na ten temat znajdziecie w tym artykule.

Programowanie: Czesław Mnich
Grafika: Czesław Mnich
Rok: (2013)

Dane


Szalter

Wstęp

Do zadań gracza należy włączenie wszystkich żarówek na ekranie.

Programowanie: Benedykt Dziubałtowski
Grafika: Czesław Mnich
Rok: (2012)

Dane


Szalter2

Wstęp

W grze sterujemy robotem, który ma za zadanie nie tylko włączyć wszystkie żarówki na ekranie ale także dojść do wyjścia nie ginąc po drodze. Gra bazować będzie na pierwszej części oferując zarazem wiele nowych rozwiązań, które nie ukazały się w oryginale.

Programowanie: .....
Grafika: Czesław Mnich
Rok: (2014)

Dane


Szachista

Wstęp

Szachista to polska gra napisana przez firmę L.K Avalon w 1997 roku.
Stworzyłem wiele zestawów bierek do tej gry. Wszystkie możesz zobaczyć poniżej.

Programowanie: L.K Avalon
Grafika: Czesław Mnich
Rok: (2016)

Dane


Ziggy

Wstęp

Ziggy to kolejny klon gry w węża, który został zaprezentowany na party RetroKomp Game Compo w 2015 roku. Najnowsza wersja posiada odnowioną szatę graficzną oraz muzykę.

Poruszając się wężem należy zjadać porozrzucane na planszy elementy. Po każdym zjedzonym elemencie wąż rośnie przez co poruszanie się po planszy staje sie coraz trudniejsze. W tej wersji gry w odrożnieniu od innych nie poruszamy się po płaskiej planszy lecz w przestrzeni 3D.

Wymagania


Programowanie: Robert Krajcarz
Grafika: Czesław Mnich
Muzyka: Andrzej Drozd
Rok: (2017)

Dane





Hosted by exec.pl